* 나는 한국을 사랑 *
* 나는 한국을 사랑 *
همه چیز درباره ی ستاره های کره

اینم متن آهنگ stand by me :

 

کنارم بمون

بهم نگاه کن

 

گرچه هنوز راجع به عشق چیزی نمی دونم

 

 

 

کنارم بمون

 

بهم توجه کن

 

گرچه هنوزم نمی دونم چطوری باید عاشق بود

 

 

 

هرچی بیشتر بهت نگاه می کنم خوشحالتر می شم

 

با گیجی و توهم شروع می کنم به زمزمه کردن

 

ناگهان می خوام یه گل رز برات بخرم

 

فکر می کنم این واسم خیلی تازگی داره

 

 

 

همه ی افکارم پیش توئن

 

دنیا زیباتر شده

 

اگه تو هم می تونی احساسش کنی

 

لطفا منتظرم باش

 

 

 

با هم عشقو می سازم

 

تا ابد باعث لبخندت می شم

 

از لبخند های شادت لبریز می شم

 

 

 

با هم عشقو می سازیم

 

تا ابد باعث لبخندت می شم

 

حالا نگهم دار دستمو نگه دار….

 

 

 

کنارم بمون

 

بهم نگاه کن

 

گرچه هنوز راجع به عشق چیزی نمی دونم

 

 

 

کنارم بمون

 

بهم توجه کن

 

گرچه هنوز نمی دونم چجوری باید عاشق بود

 

 

 

هرچه بیشتر قلبتو می شناسم هیجان زده تر می شم

 

همه ی کاری که می تونم بکنم اینه که لبخند بزنم

 

می خوام فقط یک بار سریع ببوسمت

 

اونطوری بهت نزدیکتر می شم

 

این احساسی که من دارم عشقه

 

هنوز یکم خجالت می کشم

 

 

 

هنوز برام غیر ممکنه که این احساسی رو که دارم بیان کنم

 

لطفا منتظر عشقم بمون

 

 

 

با هم عشقو می سازیم

 

تا ابد باعث لبخندت می شم

 

از لبخند های شادت لبریز می شم

 

 

 

با هم عشقو می سازیم

 

تا ابد باعث لبخندت می شم

 

حالا نگهم دار دستمو نگه دار…..

 

کنارم بمون و بهم توجه کن

 

گرچه هنوزم نمی دونم چجوری باید عاشق بود…..



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت17:27---24 آبان 1391
میشه متن کره ایشم بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ساناز
ساعت17:03---1 شهريور 1391
کل اهنگ نوشتی جز دانلود
ثبت نام های چرتم بردارید


لبخند
ساعت18:23---15 تير 1390
چه آهنگ پر احساسی!
دوسش داشتم!... مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط ~ m@ry@m ~
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.